.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بازدیدسرزده استاندارمازندران ازفرمانداری سوادکوه
ابوطالب شفقت استاندار مازندران به طور سرزده و بدون اعلام قبلي در فرمانداري شهرستان سوادکوه حضور يافت . بگزارش شمال نیوز به نقل از البرز وي طي اين بازديد در فضايي صميمي با ارباب رجوع و کارمندان بخش هاي مختلف فرمانداري گفتگو نمود و از نزديک با

ابوطالب شفقت استاندار مازندران به طور سرزده و بدون اعلام قبلي در فرمانداري شهرستان سوادکوه حضور يافت .

بگزارش شمال نیوز به نقل از البرز وي طي اين بازديد در فضايي صميمي با ارباب رجوع و کارمندان بخش هاي مختلف فرمانداري گفتگو نمود و از نزديک با مسائل و مشکلات مردم شريف منطقه آشنا شدند و في المجلس دستورات لازم را جهت رفع برخي مشکلات و تسريع روند امور ابلاغ نمود.

گفتني است حضور غير منتظره استاندار در فرماندار ي شهرستان سوادکوه با استقبال مردم منطقه و کارکنان مواجه شده و بر تداوم اين گونه اقدامات تأکيد شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 20 آبان 1385
مدیریت محترم سایت شمال نیوز باسلام واحترام می خواستم ازاستاندارمحترم خواهش کنم ازاینکه بطورسرزده به شهرستان سوادکوه آمدندتشکرکنم اگرچه باشناختی که ازمسئولین سوادکوه داریم قدمی برای مردم محروم برنمی دارندولی اگراستاندارمحترم گزارشی ازپیشرفت کارازمسئولین شهرستان بخواهد وآن گزارش رابه اطلاع مردم برساند اقدامی بسیارپسندیده وارزشی است وباعث تحرک مسئولین می شوداگرچه باید توجه کنیم که کارهای انجام شده گذشته راگزارش نکنند. راجع به سدلفورکه نزدیک به 11سال اززمان شروع به کار آن می گذرد نظرمعاون اداری مالی استاندارمحترم بسیارقابل توجه است و... آموزش وپرورش که ازآخراول شد...ونشست دوره ای هیئت دولت دربرخی از استانها برای باردوم شروع شد وهنوز به استان مانیامدو... آیا ازخودتان سوال کردیدچرا؟

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.